15. des. 2012

Ny gavetrekning

i min kalender. 
Men først dagens engel/engler
Disse to små englene fikk jeg av ei 
som jeg var på komitemøte hos. 
Hun vet jeg er samler på engler. 
så jeg har fått flere engler av henne. 


De blir med på bordet som er
pynet til kveldens julebord. 



Så til gavetrekningen
Litt kortere frist denne gangen. 
Men da er det også en mulighet for at dere får den til jul. 

Legg en kommentar her før søn.16. kl. 22. 
Så er dere med i trekningen. 

Ha en riktig god 
lørdag :)


7 kommentarer:

  1. Så søte. Jeg vil gjerne være med:))

    SvarSlett
  2. Søte engler du har fått.
    Koselig pyntet hos deg.
    Blir gjerne med denne gangen også.
    Ha en fin 3 søndag i advent,kos deg.

    SvarSlett
  3. Så fint å pynte bordet med søte engler..
    det samme gjør jeg .
    Alltid gøy med gavetrekning..jeg er med.
    Kos deg på denne 3.søndag i advent

    SvarSlett
  4. Jeg har vært litt dårlig til å følge med på kalenderen din iår. Men nå har jeg kosa meg å tatt en runde og gleda meg over mange fine engler.

    SvarSlett
  5. Jeg rakk akkurat å bli med.

    Har vært i Gøteborg i helgen så jeg har jo ikke fått fulgt med på bloggene.

    SvarSlett